Foredrag med apoteker fra Hadsten Apotek og generalforsamling 4. februar

Skrevet tirsdag d. 21. januar 2020

Hjerteforeningen i Favrskov inviterer til Generalforsamling den 4. februar kl. 19.00 i Sundhedscentret, Hovvej 76, Hadsten.

Efter generalforsamlingen vil apoteker Lars Persson fra Hadsten apotek fortælle om sine visioner for byen, apoteket og den service og rådgivning, apoteket kan give os som kunder. Lars har mange flere jern i ilden end at være apoteker, selv om det i sig selv kan fylde en hel arbejdsdag. Han er en af hovedaktørerne i udviklingen af Indkøbscentret i Hadsten og sammen med apoteket i Ringkøbing har han udviklet netapoteket, som også betjenes fra Hadsten.
Et spændende foredrag venter jer.

Dagsorden for generalforsamlingen er ifølge vedtægterne:

1. Velkomst
  3. Bestyrelsens beretning
  4. Regnskab for 2019
  5. Budget for 2020
  6. Aktiviteter, projekter og fokuspunkter i 2020
  7. Behandling af indkomne forslag
  8. Valg af Bestyrelse
  9. Valg af suppleanter
  10. Eventuelt

Forslag til behandling på generalforsamlingen skal sendes til klj@oncable.dk senest tirsdag den 21. januar, 2020.

Vi vil gerne udvide Bestyrelsen med endnu et medlem og ligeledes have valgt endnu en suppleant. Vi ønsker også flere frivillige til at hjælpe med de spændende aktiviteter, der allerede er i gang og andre, som kommer til i 2020.
Hvis du ønsker at høre mere, er du velkommen til at kontakte formanden på 3048 7432.